ページ

2013/12/09

stuck!?でマンキツ超大感謝祭2日目

順調に参加してます♪
(作り置きして、とは言わなくてもいいのか・・)
今回はStuckのスケッチで。
calicoのキット残に、
絶対使わないんだろうなぁ、と思った、
手持ちのBGのグリーンのモールフラワーを追加して。
スケッチはこちら。


んでLOはこちら。


思うようにミストが飛ばずに苦しくも隠したり、笑。


その例のモールフラワーがこれ。
かなり強い色味で、これ使うのかなぁ、
ってことで取っておいたら
こんなところで日の目を見ることに。
捨てなくてもいいこともあるのさ。
2日目完了。
ってことで引き続き参加します♪

8 件のコメント:

  1. This is so pretty, loving the fresh colours and sweet photos! Thanks for joining us at Stuck?!

    返信削除
  2. こんにちは!マンキツコミュから来ました!
    お写真とLOのカラーがぴったりですね!!!
    森の妖精のようだわ♡
    ミスト、難しいですね。
    私も今回、上手くできませんでした(^_^;)

    返信削除
    返信
    1. >birdさん

      コメントありがとうございます♪
      ミストってほんとコントロールきかないですね!
      それ以上に森の妖精も難しいですが^^;

      削除
  3. Wonderful page, with fab colors. I love the mist splatters. Thank you for playing with us at Stuck?! and I hope you'll join us on our next reveal.

    返信削除
  4. This is exceptional! Your photo edits are perfect, your colour choices are divine and your texture is eye catching. Thanks for playing at Stuck!

    返信削除
  5. What a gorgeous page! I love the flashy colors! it's just amazing! thank you for joining us at stuck?! x

    返信削除
  6. love the use of the 2 pics..interesting...thanks for playing along at STUCK

    返信削除
  7. Beautiful work, love how well the colours mirror the photo. thank you for playing along at Stuck?!

    返信削除